Klachten
Wat te doen bij klachten
Uiteraard doen wij ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Mocht u desondanks toch een klacht hebben over een product of dienstverlening hebben dan kunt u contact met ons opnemen en helpen wij u graag verder. U ontvangt, indien mogelijk binnen 24 uur een oplossingsvoorstel of alternatief, doch uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op u bericht.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Onze bedrijfsgegevens
Hi5 Concepts BV / Smartenduurzaam.nl
Kovel 12
5431 ST Cuijk
Tel. 0485-746001
KVK: 70088373
BTW NL858135619B01